نفهم!

خرید بک لینک

My mama said that the worst thing in life is getting used to loving somebody higher than anything else in this world baby.

You face another level of everything. Another level of loneliness, another level of sorrow...

نفهم!...

ما را در سایت نفهم! دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 23 تاريخ: چهارشنبه 11 فروردين 1400 ساعت: 20:02

هرچقدر بتونی بیشتر صبر کنی، قوی تری.برای من صبر با قدرت برابری میکنه.من قوی نیستم.اما اونقدری صبر کردم...که چشمامو ببندم و بهت بگم ، " صبر کردن خیلی سخته..."و در دم اشک هام جاری بشه.صبر کردن مثل دگردیسی میمونه. هر ثانیه ای که بیشتر صبر میکنی و نفهم!...

ما را در سایت نفهم! دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 31 تاريخ: چهارشنبه 11 فروردين 1400 ساعت: 20:02

صفحه بندی